tvrdá matrace

Tvrdá matrace – proč je tou nejlepší volbou pro vaše tělo?

Ptáte se, proč zvolit tvrdou matraci? Proč je právě tento typ matrace pro naše tělo nejpřirozenější a dlouhodobě nejzdravější? Odpověď se skrývá hluboko v naší evoluci.

Naše DNA je z více než 99,9 % totožná s homo sapiens, druhem z kterého jsme se vyvinuli a jež existovat přibližně před 300 000 lety. Po většinu této doby lidé spali na tvrdých přírodních podložkách – bez pěnových výplní, pružin nebo komfortních zón. Naše tělo se po tisíce generací učilo spát na tvrdém podkladu, který poskytuje správnou oporu páteři a kloubům.

Ovšem v posledních pár desetiletích, se do popředí dostaly měkké pěnové a pružinové matrace, často propagované agresivním marketingem a sliby o revolučních materiálech. A zákazník ve finále platíte více za reklamu než za kvalitu. Přitom použití PUR pěn v matracích není vůbec špatné řešení. Záleží však jakou gramáž a kvalitu a tvrdost použijeme.

Tvrdé matrace, například ty s výplní z koňských žíní, téměř vymizely – přesto právě ony nejvíce odpovídají tomu, na co jsme geneticky zvyklí. A my se o takové matrace snažíme za použití moderních materiálů z HR a PUR pěn které jsou navíc protialergení a nepodporují život parazitů.

My věříme, že návrat ke kořenům má smysl. Tvrdá matrace podporuje přirozenou polohu těla, zlepšuje kvalitu spánku a předchází bolestem zad. Vyzkoušejte matraci, která respektuje miliony let vývoje lidského těla – vyzkoušejte tvrdou matraci.

nožičkyMožnosti nožiček
logo kolo ten sedacky a postele
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Na našem webu pracujeme s cookies, aby vám web běžel, jak má, abychom věděli, co se na něm děje a abychom vám mohli přizpůsobit reklamy, mimo jiné za pomoci služeb společnosti Google.